Vilkår og betingelser

Frakt og levering

Alle produkter på våre internettsider lagerføres i vår butikk, og vil normalt bli sendt neste virkedag. Du mottar varene 2-5 dager etter at de er sendt. Varene sendes som Posten/Helthjem pakke og leveres ved ditt nærmeste postkontor/’post i butikk’ eller til din addresse.
Vi sender alle våre varer med Posten/Helthjem. Frakt koster 69kr opp til 5kg,-. Gjelder fastlandsNorge. Egne regler og fraktpriser gjelder for Svalbard, som bl.a. ‘Svalbard-tillegget’.

Retur, bytte og avbestilling av varer

Ifølge Angrerettloven har du full retur/angrerett i to uker fra du mottar varen. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, send varen(e) tilbake til oss ved å benytte returlappen som fulgte med i esken. Legg ved utfylt angrerettskjema. Du finner angrerettskjemaet som vedlegg til ordrebekreftelsen eller som nedlasting her.

Når Karmec AS / Dakko.no har mottatt varen(e), vil du få tilbakebetalt det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Vi refunderer kjøpsbeløpet minus 69kr,- fra returen. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet.

For bytte av farge sender du inn varen på samme måte som ved retur/angrerett. Legg så inn en ny bestilling på ønsket farge. Dersom du ønsker å avbestille en vare, vennligst ta kontakt på telefon 984 53 017 slik at vi raskest mulig kan stoppe utsendelse av varen.

Pakker som ikke hentes ut, belastes med et gebyr. Det tilsvarer de kostnadene det har påført oss å sende ut pakken og motta den i retur.

Hvis kjøpesummen overstiger 250 kr, belastes du med et gebyr på 250 kr.
Hvis kjøpesummen er på under 250 kroner, belastes du med bestillingens verdi.

Pakker som sendes som postpakker til postens utleveringssted, varsles med SMS til mobilen din og blir oppbevart i 14 dager.

Hvordan bestille fra nettbutikken

Ved ønsket vare: velg ønsket farge og antall. Klikk på ‘legg i handlekurven’.

Ved større bestilling ta kontakt på telefon 984 53 017 eller epost: post@dakko.no for å forsikre oss om at vi har antall etc.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en feil eller mangel ved varen, må du innen rimelig tid gi oss skriftlig melding. Ring oss gjerne også på telefon 984 53 017 i butikkens åpningstider. Mandag-Fredag: 10-18. Lørdag: 10-17, slik at vi kan raskt kan finne en løsning. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Betaling

I kassen kan du betale med VISA/MASTERCARD, FAKTURA (kun til bedrift) og VIPPS. Når du handler med betalingskort hos Karmec AS/ Dakko.no, blir betalingen behandlet av Stripe, en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. All informasjon du oppgir vil gå kryptert direkte mellom deg som kunde og vår betalingspartner Stripe.

Brukerkonto

Det er frivillig å opprette en brukerkonto hos oss, og du kan lett handle uten en brukerkonto. En brukerkonto gjør at du kan følge med på dine nåværende og tidligere ordre. Med en brukerkonto kan du også benytte ‘Min ønskeliste’, og varer lagt til ønskelisten vil bli husket ved neste innlogging.

Priser

Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift.

Personopplysninger

Karmec AS / Dakko.no behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne registere.

Forbehold

Vi tar forbehold om evetuelle trykkfeil vedrørende pris og informasjon om varer på våre nettsider.


Hjelp eller spørsmål?

Ring oss! Telefon: 984 53 017. Epost: post@dakko.no
Butikkens åpningstider: Mandag-Fredag: 10-18. Lørdag: 10-17.